Tuesday, December 18, 2012


Assalamualaikum....

Masa berjalan begitu pantas sekali. Pejam. Celik. Pejam. Celik dah nak habis cuti dah pun alahaiii tahun depan nak PMR!!!!!! Arghhhhhhhhhh 





tapi sepanjang cuti ni, buku teks aku tak sentuh langsung dan dengan asyiknya membaca novel dalam pelbagai genre. kebengongan apakah? tidakkah gadis ini sedar diri? Oh pasti dia ingat 'this is just a nightmare' padahal dia baru saja menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-14 tahun pada 10/12. Nampaknya kesedarannya masih tidak muncul jua. Lihat sajalah, dia masih leka menaip entry yang entah apa-apa ini. ceh ayat aku. wkwkwkw .

Oh ye, along aku baru je bernikah pada 7/12 haritu. Serious aku tak percaya. Mungkinkah? Padahal dia baru berumur 22 tahun (i guess). Pada 8/12 pulak buat kenduri di pihak sebelah perempuan. Then, 22/12 ni pulak majlis resepsi dekat rumah aku...eh, rumah parents la uallssss, so tak lama lagikannnn? rumah aku masih sunyi lagi. Sanak saudara belum pulang lagi. Mungkin pada hari rabu/ khamis rumah aku akan penuh dengan sanak saudara aku. uhhhhhh tak sabar tak sabar! Cepat lah balik............lol

Banyak cerita sebenarnya aku nak tulis tapi tu lahhh, idea aku ada waktu aku tengah duduk sorang2 tanpa teman. Nampak sangatkan otak tak banyak idea. Nampakkan?! Masa aku banyak dihabiskan dengan menonton TV cerita ''Dunia khayalan, dunia impian~'', Cinta itu milikku, banyak lagi lah! 


No comments:

Post a Comment