Tuesday, November 6, 2012

JAMUAN AKHIR TAHUN?

Assalamualaikum......

Salam sejahtera pembuka bicara, ewahhh. Okayyy, haritu hari Khamis 1 Nov 2012  kelas aku 2 Ceghia Ceria, buat jamuan akhir tahun. Tahun ni macam tak meriah sangat, tak tau la kenapa :/  tapi yang pasti kitaorg enjoy sebab tangkap gambar. So, tengok gambar jela ehhh?



Aku and Raja Asyiqinnn :p

Aku and Rachel, si bracessss ;p

Aku and  Hanis :p hahaha

Aku, Farah, Raja & Atin

Aku & Atin

Errrrr....tak kenal


[KAMI BUDDIES, KAMI TAKKAN TERPISAH]

Keh keh keh, itu je gambaq yg aku ambik. So kepada 2Ceria, aku nak minta maaf kalau ada terkasar bahasa, terpukul ke, sebut perkara yang menyakitkan ke. Sorry sangat-sangat. Kalau ada rezeki tahun depan jumpa lagi dan aku harap kita stay dalam satu kelas. Entry ni terbuka kepada seluruh kelas, takde yang terkecuali. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

No comments:

Post a Comment