Sunday, June 3, 2012

Le Beauty and Le Beast

Assalamualaikum :) 

me and le sister


Well berdasarkan title tu korang dah tau kan yang mane beauty yg mane beast? :( Well kitaorg memang suke syok sendiri. well, selalunya beauty tak suka bergambar dgn beast and dekat atas tu buktinye. Dia tak suke bergambar dgn aku. Aku ni agaknye menyerupai beast mungkin? Well perhati betul betul. Well die putih aku agak gelap ah. Die bergaya aku simple. Die manje aku? pun manje jugak tapi kureng ah daripada die. Mungkin korang tertanya tanya ''Eh ni sape pulok ni, comel beno!'' k jangan tipu korang tak cakap cenggitu. ehem ehm aku maksudkan korang cakap yg si tudung oren tu bukan aku k. 

Well sebenarnya die tu ah kakak aku yang 'beauty' tu. bukan kawan, bukan musuh...... eh musuh tu ade sikit ah. Bila sembang dgn kawan-kawan pun diaorg cakap ''weh kakak kau comel ah, kau? tak comel'' haha k tipu je yg part kau tak comel tu. Saje nak buat suspenda kat sini :B . Aku memang akui die tu comel sebab ikut genetik mak + abah. Aku ni tak berape ahh :D. Pssst die tu bukannye boleh kene puji nanti die GEDIK lulzzzz k jangan marah.

P/S : Aku tau entry aku ni banyak well sebab mood 'well' turn on. Sebab teringat All Is Well pun ade :)


So itu je kbye, harap maklum balas :) Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment